- توماس استيوارت، در كتاب ”سرمايه فكري: ثروت جديد سازمانها“ (1997)، چنين مينويسد: ”به زبان ساده، دانش براي سازمانها مهمتر از منابع مالي، موقعيت بازار، فناوري و يا هر دارايي ديگر شده است“.
- شركتها به منظور افزايش توانايي خود براي بهبود كالا و خدمات و در نتيجه بهرهمندي مشتريان و مصرف كنندگان، به دانش نياز دارند.
- دانش، غذاي سازمان يادگيرنده است؛ مواد مغذي دانش، سازمان را قادر به رشد ميسازد. افراد ممكن است بيايند و بروند اما اگر دانش ارزشمند از دست برود، شركت آماده مرگ خواهد بود.
- نوناكا و تاكوچي (1995) ادعا ميكنند كه توانايي سازمان براي ايجاد، ذخيره و توزيع دانش، به طور مطلق براي برتري رقابتي در حوزههاي كيفيت، سرعت، نوآوري و قيمت، حياتي است.
- كسب توانايي مديريت دانش، ميبايد وظيفه اصلي هر يك از كاركنان شود.
«مایکل مارکوارت»
سلام كسرا،شما گرفتار يك قبيله ي آدم خوار شده ايد ميگويند يك جمله بگو اگر دروغ باشد آب پز خواهي شد و اگر راست باشد كباب خواهي شد . چه جمله اي خواهيد گفت؟
پاسخحذفسلام كسرا،شما گرفتار يك قبيله ي آدم خوار شده ايد ميگويند يك جمله بگو اگر دروغ باشد آب پز خواهي شد و اگر راست باشد كباب خواهي شد . چه جمله اي خواهيد گفت؟
پاسخحذفپاسخ معمای شما دوست گرامی:
پاسخحذف۱- شما من رو آب پز می کنید
2-شما من رو کباب نمی کنید