۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

آموزش مديريت به مديران مدارس هوشمند

كار اداره مدارس همراه با اطلاعات و هماهنگي سروكاردارد ، كارآئي و اثربخشي اين مديريت در مدارس هوشمند از طريق استفاده از تكنولوژي بدست مي آيد. تغييري كه از طريق تبديل همه مدارس به مدارس هوشمند برنامه ريزي شده حقيقتاً‌ امري جدي است كه بايد همه افراد آن را درك نمايند . بخش مهم مقاومتهاي اصلي در برابر تغيير ممكن است مربوط به نگرش افراد باشد . و مقاومتهاي محدودتر مربوط به عدم وجود مهارت اجراء است بنابراين لازم است مديران مدارس هوشمند تحت آموزش شديد قرار گيرند تا در اداره تجهيزات و تكنولوژي و روشها ، توانمند گردند تا بتوانند مدارس هوشمند را گسترش دهند چارچوب منطقي اين آموزش بايد با تأكيد بر تكنولوژي و متولوژي نوين طراحي شده باشد .
  • رئوس مطا لب آموزشي :
  • فاز اول: مدارس هوشمند و عصر اطلاعات، فرايند مديريت مدارس هوشمند، مهارتهاي اوليه IT شامل واژه پرداز و نرم افزارهاي صفحه گسترده، مروري بر كاربرد چند رسانه اي در آموزش وپرورش، فعاليتهاي ايجاد انگيزش كار گروهي و همياري
  • فاز دوم: كاربرد نرم افزارهاي ويژه مديريت، نوآوري وخدمت در مديريت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر